Повідомлення ДФС про прийнятих на роботу працівників новоствореним підприємством

5 грудня 2018
49
Середній бал: 5 із 5

Запитання

Як новостворене підприємство повинно повідомляти ДФС про прийнятих на роботу працівників, якщо воно ще не отримало електронного цифрового підпису?

Відповідь

Суб’єкти господарювання, приймаючи працівників на роботу, повідомляють про це ДФС за місцем обліку як платника ЄСВ.

Повідомлення про прийняття працівника до початку його роботи за укладеним трудовим договором здійснюється одним із таких способів:

  • засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
  • на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Тобто, при створенні нового суб’єкта господарювання та за тимчасової відсутності електронного цифрового підпису відповідальних осіб та печатки, повідомлення територіальному органу ДФС про прийняття працівника на роботу можна відправляти на паперових носіях.

Пам’ятайте, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору та повідомлення ДФС про його прийняття.

Наразі тривають комплексні перевірки Держпраці з питань дотримання трудового законодавства. За фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору вас можуть оштрафувати на 111 690 грн відповідно до ст. 265 КЗпП.

Повідомлення ДФС про прийнятих на роботу працівників без використання ЕЦП Буває, що хотіли як краще, а лише створили собі більше проблем. Читайте про договір аутстафінгу із працівниками − чи такий вже зручний, як здається?

СкачатиПокажчик нормативно-правових актів з охорони праці 2018


Джерело інформації Управління Держпраці у Черкаській області