-

Чи повинен приватний підприємець вести кадрове діловодство

28 грудня 2015
152
Середній бал: 5 із 5
  • Теми:

Державна служба України з питань праці надає роз’яснення, чи має приватний підприємець, у якого є наймані працівники, вести кадрове діловодство?

Державна служба України з питань праці (Держпраці) надає роз’яснення, чи має приватний підприємець, у якого є наймані працівники, вести кадрове діловодство?

Відповідно до чинного законодавства, наголошує Держпраці, фізична особа-підприємець, яка використовує найману працю, є роботодавцем (або власником підприємства), а отже на нього покладається обов’язок щодо ведення всіх передбачених законодавством документів про працю, а саме:

  • відомості про нарахування та виплату заробітної плати найманим працівникам;
  • журнал реєстрації наказів;
  • журнал обліку руху трудових книжок працівників та вкладишів до них;
  • табелі використання робочого часу працівників;
  • належно затверджений графік відпусток найманих працівників;
  • посадові інструкції для найманих працівників та інші.
logo