Методика управління законодавчою та нормативною документацією на підприємстві у серпневому номері журналу «Довідник спеціаліста з охорони праці» (№ 08/2014)

18 серпня 2014
51
Середній бал: 5 із 5
  • Теми:

Від налагодженості процесу відстеження, обліку, зберігання, актуалізації та придбання на підприємстві законодавчої та нормативної документації залежить обізнаність роботодавця та фахівців підприємства у питаннях безпеки праці. Закріпити цей процес можна у Методиці управління законодавчою та нормативною документацією на підприємстві, запровадивши її наказом роботодавця.

Читайте у серпневому номері журналу «Довідник спеціаліста з охорони праці» (№ 08/2014):

  • коментарі експерта до окремих вимог нових Правил охорони праці під час газоелектричного, контактного, кисневого та плазмового різання металів. Ці Правила є обов’язковими для виконання як роботодавцями, так працівниками, які виконують роботи з різання металів
  • у рубриці «Організовуємо роботу з охорони праці» — приклад методики управління законодавчою та нормативною документацією на підприємстві, яка розроблена з урахуванням моделі СУОП за ДСТУ OHSAS 18001:2010
  • статтю про безпечну експлуатацію акумуляторних свинцевих батарей транспортних засобів, а також практикум-тест для перевірки знань з цієї теми
  • грунтовну консультацію експерта журналу про організацію робочого місця вальцювальника стана холодного прокату труб
  • відповідь на запитання «За яким порядком розслідувати аварії (інциденти), що не належать до І та ІІ категорій?», а також перелік основних нормативних документів, якими необхідно керуватися під час розслідування
  • статтю про гігієнічні критерії оцінки умов праці під час дії факторів біологічного походження з прикладом оформлення Протоколу проведення досліджень повітря робочої зони під час роботи з біологічними факторами.

 Повний зміст журналу «Довідник спеціаліста з охорони праці» (№ 08/2014)>>>

logo