У зв’язку з послабленням карантинних обмежень працівники офісів повертаються на робочі місця. Щоб не допустити розповсюдження інфекцій в приміщенні, працівники, відвідувачі та роботодавці мають дотримуватись протиепідемічних правил.
Головний санітарний лікар України постановою від 09.05.2020 р. № 16 затвердив рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів у офісних приміщеннях в період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).
Згідно з правилами роботодавцю необхідно:
- забезпечити офіс рідким милом, антисептиками, паперовими рушниками;
- організувати місце на вході для обробки рук антисептиком;
- нанести маркування дистанції в 1,5 метра перед входом до офісу;
- проводити вологе прибирання та провітрювання кожні дві години;
- організувати централізований збір використаних ЗІЗ;
- тимчасово відсторонити від робіт осіб з групи ризику.
Працівники офісів мають:
- проходити температурний скринінг перед початком зміни або робочого дня;
- обовʼязково використовувати маски в приміщенні;
- регулярно мити руки рідким милом;
- регулярно обробляти руки антисептиком;
- уникати контактів з людьми, які мають симптоми респіраторних захворювань.
Протиепідемічних правил повинні дотримуватись також відвідувачі та гості офісів.
Працівник захворів на коронавірус: чи «виробничий» нещасний випадок